Teen tässä pientä ohjeistusta.

Ruokia mitä en syö missään muodossa

- Vaalea vehnä

- Sokeri

- Peruna

- Maissi

- Riisi

-Pasta

- Hedelmät

- Light eli kevyt tuotteet

- Teollista ruokaa jotka sisältävät teollista rasvaa ja lisäaineita(E-koodit)

Jos pystyt ja kun päätät että pystyt luopumaan näistä olet oikealla tiellä

Rasvaa ei saa pelätä. Helpommin sanottu kun tehty! Minutkin on opetettu rasvakammoiseksi mutta siitä on päästy

Mitä minä sitten syön?

- Kasviksia

- Lihaa

- Kalaa

-Munia

-Pähkinöitä

-Voita ja hyviä öljyjä

-Kermaa (kuohukermaa nimenomaan)

-Täyslihamakkaraa

- Leikkeleitä

- Turkkilaista jogurttia

- Täysmaitoa kahviin

- Rahkaa

- Marjoja

-Herkutteluun 70% tummaa suklaata

- Erilaisia karppileipiä

- Juustoja

Hmm..olikohan tuossa kaikki? Kaloreita en ole laskenut ollenkaan missään vaiheessa karppausta!! Ainoastaan hiilarit. Tällä hetkellä hiilarit pysyy n.30-40g/pv.

Sitten niitä hyviä puolia!

- Ei turvotusta eikä väsymystä ruokailun jälkeen

- Ei mielitekoja! (Tämä on juuri se syy miksi olen pystynyt pitämään langat käsissäni koko ajan ja repsahduksia ei ole tullut.)

- Energiaa on kuin muille jakaa!

- Aamulla herää pirteänä

- Peruna maistuu pahalle.

- Kaikki makea maistuu pahalle ja minulle ne saavat aikaan oksennusrefleksin.

- Kolesteroli, -maksa ja sokeriarvot parantuneet täydellisiksi.

- Ei palele!

Syön 3 kertaa päivässä ja olen kylläinen koko päivän. En yksinkertaisesti tarvitse enempää.

Näin siis minä toimin. Se että toimiiko tämä muilla on eri asia. Kukin löytää varmasti omat hiilarimäärät kokeilemalla. Joillakin toimii niukka hiilari ja joillakin isompi määrä hiilaria vuorokaudessa. Ensimmäinen viikko oli itselleni paha jo pelkästään kauhean päänsäryn takia jonka aiheuttaa luultavasti vieroitusoireet hiilareista. Pääruuan ajoitan n.3 tuntia ennen treeniä. Joskus otan 15min. ennen treeniä sokeritonta omenamehua joka antaa lisä virtaa salille.

Tämä ei ole minulle dietti vaan elämäntapa

Kysyä saa ja neuvon mielelläni!